ZARZĄDZANIE DORADCAMI KLIENTA W BANKOWOŚCI KORPORACYJNEJ

Miejsce: Hotel Mariott Warszawa

28.10.2014

ZARZĄDZANIE DORADCAMI KLIENTA

W BANKOWOŚCI KORPORACYJNEJ

CEL SEMINARIUM:

Banki, chcąc budować dochodowe i długotrwałe relacje z klientami, muszą w odpowiedni sposób zarządzać osobami, które te relacje bezpośrednio utrzymują. Głównym celem seminarium jest omówienie efektywnych metod zarządzania doradcami klienta korporacyjnego na różnych etapach ich kariery, począwszy od rekrutacji, przez szkolenie aż do samodzielnego pełnienia tej trudnej funkcji. Przedyskutowane będzie motywowanie tej grupy pracowników jako jedno z  najtrudniejszych zadań menadżerskich.

 

GRUPA DOCELOWA:

Osoby odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą do klientów korporacyjnych, Dyrektorzy Oddziałów/Centrów Bankowości Korporacyjnej, za dobór i kształcenie Menedżerów Zespołów Sprzedażowych, a także Doradcy Klienta chcący w perspektywie kontynuować karierę menadżerską w zarządzaniu relacjami z klientami korporacyjnymi.

 

Chcąc uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami tutaj