ZAAWANSOWANE ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM – BANKOWOŚĆ KORPORACYJNA

Miejsce: Hotel Mariott Warszawa

23.10.2014

ZAAWANSOWANE ZARZĄDZANIE

RELACJAMI Z KLIENTEM

– BANKOWOŚĆ KORPORACYJNA

 

CEL SEMINARIUM:

Zapoznanie uczestników z ewolucją potrzeb klienta i zmieniającą się rolą doradcy, wskazanie skutecznych strategii pozyskania i rozwoju relacji z klientami MŚP i korporacyjnymi, rola i miejsce doradcy klienta w relacjach wewnętrznych banku i na zewnątrz;

 

GRUPA DOCELOWA:

Doradcy bankowi odpowiedzialni za segment klienta korporacyjnego, inne osoby planujące taką ścieżkę kariery. UWAGA: Zakłada się, że słuchacze mają opanowane podstawowe pojęcia z zakresu bankowości (rachunek bankowy, kredyt, gwarancja)  i NIE BĘDĄ ONE OBJAŚNIANE.

Chcąc uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami tutaj