CASH MANAGEMENT CZY OFERTY BANKÓW SPEŁNIAJĄ OCZEKIWANIA KLIENTÓW KORPORACYJNYCH? – II EDYCJA

Miejsce: Hotel Marriott, Warszawa 29.01.2015

CASH MANAGEMENT CZY OFERTY BANKÓW SPEŁNIAJĄ OCZEKIWANIA KLIENTÓW KORPORACYJNYCH?

II EDYCJA

 

CEL SEMINARIUM:

Usystematyzowanie wiedzy związanej z usługami cash management, konfrontacja ofert bankowych z potrzebami klientów korporacyjnych. Wskazanie czynników kształtujących rynek usług bankowości transakcyjnej i refleksja nad modelami relacji z klientem w tym obszarze. Prezentacja często spotykanych problemów i pułapek występujących w procesie sprzedaży i wdrożenia.

GRUPA DOCELOWA:

Pracownicy banków odpowiedzialni za kształt oferty cash management, sprzedawcy produktów bankowości transakcyjnej, doradcy, osoby zajmujące się w codziennej praktyce kontaktami z klientami korporacyjnymi.

Chcąc uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami tutaj.