Miejsce: Hotel Marriott, Warszawa 03-04.03.2015
Zapoznanie uczestników z ewolucją potrzeb klienta i zmieniającą się rolą doradcy oraz koniecznością nowego podejścia do segmentacji klientów. Omówienie, w jaki sposób kryzys 2007/2008 oraz rewolucja technologiczna na świecie wpływają na relacje z klientami korporacyjnymi i rolę doradcy klienta w relacjach wewnętrznych banku i na zewnątrz. Ukazanie istoty roli profesjonalnego doradcy klienta na konkretnych przykładach z praktyki różnych banków. Pokazanie konieczności zrozumienia optyki przedsiębiorcy/dyrektora finansowego/CFO firmy jako fundamentu bankowości relacyjnej.
Pozycja negocjacyjna klienta w relacji z bankiem uległa w ostatnich latach wyraźnemu wzmocnieniu. Dzięki internetowi i mediom społecznościowym rośnie znajomość produktów bankowych, klienci mają możliwości porównania ofert oraz sprawdzenia opinii innych klientów na temat różnych banków. Konkurencja między bankami pojawiają się nawet w sposobie komunikacji z klientami. Nowym wyzwaniem jest także, przekonywanie własnych organizacji do szybkiego reagowania na oczekiwania klienta. Utrzymanie i rozwój dochodowych relacji z klientem wymaga od doradcy bankowego zmiany sposobu pracy oraz rozwinięcia kompetencji komunikacyjnych i negocjacyjnych.
Chcąc uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami tutaj
Aktualne Seminaria