Miejsce: Hotel Marriott Warszawa
21.10.2016
CASH MANAGEMENT
CZY OFERTY BANKÓW SPEŁNIAJĄ OCZEKIWANIA KLIENTÓW KORPORACYJNYCH?
- III EDYCJA -
.
CEL SEMINARIUM:
Konfrontacja ofert bankowych z potrzebami klientów korporacyjnych. Usystematyzowanie wiedzy związanej z usługami cash management, prezentacja perspektyw banku i firmy w modelu ACT (Association of Corporate Treasurers); wskazanie czynników kształtujących rynek usług bankowości transakcyjnej i refleksja nad modelami relacji z klientem w tym obszarze.
Prezentacja często spotykanych problemów i pułapek występujących w procesie sprzedaży i wdrożenia i utrzymywania relacji.
GRUPA DOCELOWA:
Pracownicy banków odpowiedzialni za kształt oferty cash management, sprzedawcy produktów bankowości transakcyjnej, doradcy, osoby zajmujące się w codziennej praktyce kontaktami z klientami korporacyjnymi.
Seminarium jest wynikiem wieloletnich doświadczeń prowadzącego zarówno w bankowości, jak i w środowisku korporacyjnym. Jego autor, doświadczony bankowiec i specjalista z zakresu cash management, od lat prowadzi zajęcia warsztatowe dla banków i przedsiębiorstw. Zarządzał m.in. grupą projektów optymalizacyjnych w PKP S.A., przygotowywał wiele rozwiązań dla firm krajowych i międzynarodowych korporacji; wykładowca akademicki (m.in. SGH, Collegium Civitas).
.
Chcąc uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami tutaj.
Aktualne Seminaria