CASH MANAGEMENT CZY OFERTY BANKÓW SPEŁNIAJĄ OCZEKIWANIA KLIENTÓW KORPORACYJNYCH? – III EDYCJA -

Miejsce: Hotel Marriott Warszawa

21.10.2016

CASH MANAGEMENT     

CZY OFERTY BANKÓW SPEŁNIAJĄ OCZEKIWANIA KLIENTÓW KORPORACYJNYCH?

- III EDYCJA -

.

CEL SEMINARIUM:

Konfrontacja ofert bankowych z potrzebami klientów korporacyjnych. Usystematyzowanie wiedzy związanej z usługami cash management, prezentacja perspektyw banku i firmy w modelu ACT (Association of Corporate Treasurers); wskazanie czynników kształtujących rynek usług bankowości transakcyjnej i refleksja nad modelami relacji z klientem w tym obszarze.

Prezentacja  często spotykanych problemów i pułapek występujących w procesie sprzedaży i wdrożenia i utrzymywania relacji.

 

GRUPA DOCELOWA:

Pracownicy banków odpowiedzialni za kształt oferty cash management, sprzedawcy produktów bankowości transakcyjnej,  doradcy, osoby zajmujące się w codziennej praktyce kontaktami z klientami korporacyjnymi.

 

Seminarium jest wynikiem wieloletnich doświadczeń prowadzącego zarówno w bankowości, jak i w środowisku korporacyjnym. Jego autor, doświadczony bankowiec i specjalista z zakresu cash management, od lat prowadzi zajęcia warsztatowe dla banków  i  przedsiębiorstw. Zarządzał m.in.  grupą projektów optymalizacyjnych w PKP S.A., przygotowywał wiele  rozwiązań dla firm krajowych i międzynarodowych korporacji; wykładowca akademicki (m.in. SGH, Collegium Civitas).

.

Chcąc uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami  tutaj.