Miejsce: Hotel Marriott Warszawa
14-15.09.2016
PRZEDSIĘBIORSTWO I BANK - PRAKTYCZNE ASPEKTY RELACJI
.
Dlaczego do wyboru banku przedsiębiorcy podchodzą często mniej rygorystycznie, niż do wyboru dostawcy surowca, energii czy doboru przedstawicieli handlowych? Przecież różne banki nie proponują ani identycznej oferty produktowej, ani sprawności operacyjnej, nie mówiąc o cenach żądanych od klientów za usługi.
Współpraca z bankiem – dostawcą usług, który sprawdzi się, jako partner w prowadzeniu biznesu, wcale nie jest procesem łatwym. Zmieniająca się rzeczywistość podatkowa, prawna i technologiczna, która stawia przed instytucjami finansowymi nowe wyzwania, wpływa i będzie wpływać także na relacje banków ze swoimi klientami. Jak budować to partnerstwo i – co może najistotniejsze – jak zapewnić bezpieczeństwo firmowych pieniędzy? Jak uzyskać od banku wsparcie procesów dziejących się wewnątrz przedsiębiorstwa?
W czasie dwudniowego warsztatu:
Profil uczestnika:
Największe korzyści z udziału w warsztacie odniosą członkowie kierownictwa firm odpowiedzialni za finansowanie działalności przedsiębiorstwa, zarządzanie płynnością i ryzykiem finansowym, osoby odpowiedzialne za budowę i wdrażanie strategii, właściciele.
.
Chcąc uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami tutaj.
Aktualne Seminaria