PRZEDSIĘBIORSTWO I BANK. PRAKTYCZNE ASPEKTY RELACJI – VI EDYCJA – 17-18.05.2017

17 – 18 maja 2017

AIRPORT HOTEL OKĘCIE

WARSZAWA

O programie.

Dlaczego do wyboru banku przedsiębiorcy podchodzą często mniej rygorystycznie, niż do wyboru dostawcy surowca, energii czy doboru przedstawicieli handlowych?  Przecież różne banki nie proponują ani identycznej oferty produktowej, ani sprawności operacyjnej, nie mówiąc o cenach żądanych od klientów za usługi.

Współpraca z bankiem –  dostawcą usług, który sprawdzi się, jako partner w prowadzeniu biznesu, wcale nie jest procesem łatwym. Zmieniająca się rzeczywistość podatkowa, prawna i technologiczna, która  stawia przed instytucjami finansowymi  nowe wyzwania, wpływa i będzie wpływać także  na  relacje banków ze swoimi klientami. Jak budować to partnerstwo i –  co może najistotniejsze – jak zapewnić  bezpieczeństwo firmowych pieniędzy? Jak uzyskać od banku wsparcie procesów dziejących się wewnątrz przedsiębiorstwa?

 

W czasie dwudniowego warsztatu:

  • Omówimy praktyczne aspekty wyboru banku do współpracy oraz podejście do zawierania i kontroli wykonywania umów przez banki w relacji z klientami
  • Zwrócimy uwagę na   błędy popełniane przez przedsiębiorstwa w tych procesach i pokażemy, jak ich uniknąć.
  • Zaprezentujemy kryteria wyboru banku w kontekście prowadzonej działalności dziś, a także mając na uwadze plany na przyszłość.
  • Wskażemy, na co należy zwrócić uwagę oceniając stabilność obecnych i potencjalnych partnerów na rynku usług finansowych.”

 

Profil uczestnika:

Największe korzyści z udziału w warsztacie odniosą członkowie kierownictwa firm odpowiedzialni za finansowanie działalności przedsiębiorstwa, zarządzanie płynnością i ryzykiem finansowym, osoby odpowiedzialne za budowę i wdrażanie strategii, właściciele.

 

 PRELEGENCI

KRZYSZTOF KOKOT

Krzysztof, doktor nauk ekonomicznych, praktyk bankowości, przeszedł wszystkie szczeble kariery od analityka kredytowego, przez dyrektora oddziału korporacyjnego do wiceprezesa zarządu w BRE Banku S.A. oraz Kredyt Banku S.A. Jako członek zarządu nadzorował obszary bankowości korporacyjnej oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw, trade finance, skarbu, operacji bankowych i IT.  Inspirator i promotor zespołów skutecznie wdrażających wiele pionierskich na polskim rynku rozwiązań, między innymi nowoczesnych modeli organizacji służb sprzedaży w bankowości dla przedsiębiorstw, metod szkolenia i podnoszenia kompetencji doradców klienta, rozbudowy oferty produktowej dla firm.

Absolwent Moskiewskiego Uniwersytetu Łomonosowa, studiów podyplomowych w Europejskim Instytucie Zarządzania INSEAD w Fontainebleau, wielu kursów w kraju i za granicą, uczestnik konferencji z prezentacjami w Niemczech, Anglii i USA. Wykładowca studiów podyplomowych w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej, konsultant i trener w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwami.

 

ADAM JAROSZYŃSKI

Adam od lat współpracuje z bankami i korporacjami w projektach związanych z zarządzaniem płynnością.

Absolwent Instytutu Herzinga (Herzing Institute) w Toronto (Kanada) i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ekspert z zakresu cash management i bankowości transakcyjnej analityk systemów biznesu i informatyk-programista, a także badacz historii gospodarczej. Konsultant, trener i wykładowca akademicki.

Ponad  20-letnie doświadczenie na rynku usług finansowych zdobywał m.in. w BRE Banku (obecnie mBank), gdzie przez kilkanaście lat kierował obszarem cash management, tworząc rozwiązania operacyjno-technologiczne dla czołowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, m.in. w obszarze zarządzania należnościami i zobowiązaniami, a także wdrażając rozwiązania konsolidacyjne (cash pooling),

Do dziś odnosi duże sukcesy współpracując z największymi korporacjami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie rozwiązań dotyczących zarządzania płynnością. Był m.in. Dyrektorem Projektu Cash Management w Grupie PKP w latach 2012-2013.

Prelegent na wielu konferencjach krajowych i zagranicznych, wykładowca m.in. na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu,  Collegium Civitas i SGH,  twórca autorskich programów szkoleniowych i zajęć warsztatowych, autor artykułów o rozwiązaniach systemowych i technologicznych.

 

 

 

Chcąc uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami  tutaj.