PRZEDSIĘBIORSTWO I BANK PRAKTYCZNE ASPEKTY RELACJI II EDYCJA

Miejsce: Hotel Marriott Warszawa

14-15.09.2016

PRZEDSIĘBIORSTWO I BANK - PRAKTYCZNE ASPEKTY RELACJI

.

Dlaczego do wyboru banku przedsiębiorcy podchodzą często mniej rygorystycznie, niż do wyboru dostawcy surowca, energii czy doboru przedstawicieli handlowych?  Przecież różne banki nie proponują ani identycznej oferty produktowej, ani sprawności operacyjnej, nie mówiąc o cenach żądanych od klientów za usługi.

Współpraca z bankiem –  dostawcą usług, który sprawdzi się, jako partner w prowadzeniu biznesu, wcale nie jest procesem łatwym. Zmieniająca się rzeczywistość podatkowa, prawna i technologiczna, która  stawia przed instytucjami finansowymi  nowe wyzwania, wpływa i będzie wpływać także  na  relacje banków ze swoimi klientami. Jak budować to partnerstwo i –  co może najistotniejsze – jak zapewnić  bezpieczeństwo firmowych pieniędzy? Jak uzyskać od banku wsparcie procesów dziejących się wewnątrz przedsiębiorstwa?

W czasie dwudniowego warsztatu:

  • Omówimy praktyczne aspekty wyboru banku do współpracy oraz podejście do zawierania i kontroli wykonywania umów przez banki w relacji z klientami
  • Zwrócimy uwagę na   błędy popełniane przez przedsiębiorstwa w tych procesach i pokażemy, jak ich uniknąć.
  • Zaprezentujemy kryteria wyboru banku w kontekście prowadzonej działalności dziś, a także mając na uwadze plany na przyszłość.
  • Wskażemy, na co należy zwrócić uwagę oceniając stabilność obecnych i potencjalnych partnerów na rynku usług finansowych.”

Profil uczestnika:

Największe korzyści z udziału w warsztacie odniosą członkowie kierownictwa firm odpowiedzialni za finansowanie działalności przedsiębiorstwa, zarządzanie płynnością i ryzykiem finansowym, osoby odpowiedzialne za budowę i wdrażanie strategii, właściciele.

.

Chcąc uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami  tutaj.